I sette industrie principali chì utilizanu valvole

I sette industrie principali chì utilizanu valvole

Valve hè un equipamentu largamente utilizatu chì pò esse truvatu quasi in ogni locu, e valvole sò attive in strade, case, centrali elettriche è cartiere, raffinerie, è diverse infrastrutture è strutture industriali.
Chì sò e sette industrii in quale valvule sò cumunamenti utilizati è cumu si usanu valvule:
1. Industria di putenza
Parechje centrali elettriche utilizanu carburanti fossili è turbine d'alta velocità per generà elettricità.Valvole di portasò preferiti per l'applicazioni on/off di centrale elettrica.Calchì volta altri valves sò usati, cum'èY valves globu.
Alti rendimentvalvole a sferasò largamente usati in l'industria di l'energia.
L'applicazioni di a centrale elettrica ponenu i tubi è i valvole sottu una pressione tremenda, cusì e valvole necessitanu materiali forti è disinni per resistere à parechje teste di cicli, temperature è pressioni.
In più di a valvula di vapore principale, a centrale elettrica hà una quantità di tubi ausiliari.Sti tubi ausiliari sò custituiti da variivalvole di globu, valvole a farfalla, valve di cuntrollu, valvole a sferaèvalvole a porta.

1.industria di energia_
2. Opere d'acqua
I pianti d'acqua necessitanu livelli di pressione relativamente bassu è temperature ambientali.
Perchè a temperatura di l'acqua hè a temperatura di l'ambienti, sigghi di gomma è elastomeri chì ùn sò micca adattati in altrò pò esse usatu.Sti tipi di materiali ponu ghjunghje installazione sigillata di valvole d'acqua per impedisce a fuga d'acqua.
Valves in waterworks tipicamente hannu pressioni assai sottu 200psi, dunque, ùn ci hè micca bisognu di alta pressione, disignu di pressione di spessore di u muru.A menu chì ùn avete bisognu di usà una valvula in un puntu d'alta pressione in una presa o una longa via d'acqua, una valvula d'acqua integrata pò esse necessariu per sustene a pressione di circa 300 psi.

2.opere d'acqua_
3. Industria offshore
U sistema di pipeline di facilità di produzzione offshore è piattaforme di perforazione petrolifera cuntene un gran numaru divalvole.Questi prudutti di valvula anu una varietà di specificazioni chì ponu trattà cù tutti i prublemi di cuntrollu di flussu.
A parte chjave di e facilità di produzzione di petroliu hè u sistema di pipeline di gas naturale o di ricuperazione di petroliu.Stu sistema ùn hè micca solu utilizatu nantu à a piattaforma, u so sistema di produzzione hè generalmente utilizatu à 10 000 piedi o più prufundità.
Nantu à e piattaforme petrolifere più grande, hè necessariu più trasfurmazioni di oliu crudu da a testa di pozzu.Questi prucessi includenu a separazione di gas (gas naturale) da u vapore fluidu è a separazione di l'acqua da l'idrocarburi.
Questi sistemi sò generalmente utilizativalvole a sferaèvalve di cuntrolluèValvole a saracinesca API 6D. Valvole API 6Dùn sò micca adattati per l'applicazioni cù esigenze strette nantu à i pipelines, è sò generalmente usati in i pipelines di e instalazioni internu nantu à e navi di perforazione o piattaforme.

3.industria offshore_
4. Trattamentu di l'acqua
U pipeline di l'acqua di scarico raccoglie i solidi è i fluidi di scarti è li dirige à a pianta di trattamentu di l'acqua.I stabilimenti di trattamentu di l'acqua di l'acqua usanu tubi è valvule à bassa pressione per travaglià.In parechji casi, i requisiti per e valvole di l'acqua di scarico sò più rilassati cà quelli per l'acqua pulita.
Valvule di cuntrolluècancelli di ferrusò l'opzioni più populari in u trattamentu di l'acqua.

4.trattamentu di l'acqua residua_
5. Pruduzzione di oliu è gasu
I pozzi di gas è i pozzi d'oliu è e so instalazioni di produzzione utilizanu assai valvole pesanti.U gasu naturale è l'oliu sotterranei anu una grande pressione, l'oliu è u gasu ponu esse spruzzati in l'aria à 100 metri d'altitudine.
A cumminazzioni di valvule è accessori spiciali ponu sopra à 10 000 psi.Questa pressione hè rara nantu à a terra è hè più cumuna in i pozzi d'oliu di u mare.
I valvule per l'equipaggiu di u pozzu sò sottumessi à alta temperatura è alta pressione.E cumminazzioni di tubazioni di valvula cuntenenu generalmente specialivalvole di globu(chjamate valve di throttle) èvalvole a porta.Un spezialevalvola di stophè utilizatu per aghjustà u flussu da u pozzu.
In più di u pozzu, ci sò ancu facilità chì necessitanu valvule in i campi di gas naturale è petroliu.Questi includenu l'equipaggiu di prucessu per pretrattamentu di gas naturale o oliu.Sti valves sò generalmente fatti di azzaru di carbonu di bassa qualità.

5.pruduzzione di petroliu è di gas_
6. Pipelines
Parechje valvole impurtanti sò aduprate in questi tubi: per esempiu, valvole d'arrestu di pipa d'emergenza.A vàlvula d'emergenza pò isolà una pipa per mantenimentu o fuga.
Ci sò ancu facilità spargugliati longu u pipeline: questu hè induve u pipeline hè espostu da a terra, questu hè l'equipaggiu utilizatu per inspeccionà è pulisce a linea di produzzione.Queste stazioni cuntenenu parechje valve, chì sò generalmentevalvole a sfera or valvole a porta.A vàlvula di u sistema di piping deve esse completamente aperta per permette à l'equipaggiu di drenaggiu di passà.

6.pipelines_
7. Edifici cummirciali
Ci hè un gran numaru di pipeline in l'edificazioni cumerciali in piedi.Dopu tuttu, ogni edifiziu hà bisognu di acqua è electricità.Per l'acqua, ci deve esse una varietà di sistemi di piping per u trasportu di l'acqua, l'acqua residuale, l'acqua calda è e strutture di prutezzione di u focu.
Inoltre, per fà chì u sistema di prutezzione di u focu funziunà nurmalmente, anu da avè abbastanza pressione.U tipu è a categuria di a valvula di assemblea di u focu deve esse appruvata da l'agenzia di gestione currispondente prima di a stallazione.

7.Edifici cummerciale_


Tempu di Postu: Feb-08-2023