Requisiti di specificazione generale per a configurazione di a valvula

Requisiti di specificazione generale per a configurazione di a valvula

Adatta per l'impostazione divalvola di porta, valvola di globu, valvola a sfera, valvola a farfallaè valvola di riduzzione di pressione in l'equipaggiu petrolchimicu.Valvula di cuntrollu, valvola di salvezza, valvola di regulazione, set di trappola vede i regulamenti pertinenti.Ùn hè micca adattatu per a stallazione di valvule nantu à l'approvvigionamentu di l'acqua sotterranea è i tubi di drenaje.

1. Principi di layout Valve

1.1 I valvule sò stallati secondu u tipu è a quantità indicata in u diagramma di flussu PID di tubazioni è strumentazioni.Quandu u PID hà esigenze specifiche per a pusizione di stallazione di alcune valvole, deve esse stabilitu secondu i requisiti di u prucessu.
1.2 Valve deve esse disposti in un locu chì hè faciule d'accessu, faciule d'opere è faciule di mantene.I valvule nantu à e fila di tubi devenu esse disposti cintrali, cù e plataformi operativi o scalendu cunsiderate.

valvole

2. Valve esigenze pusizioni installazione

2.1 Cut-off valves deve esse stallatu quandu i pipelines galleria pipa di i dispusitivi inlet è outlet sò cunnessi cù u maestru di a galleria di pipa di tutta a fabbrica.A pusizione di stallazione di a valvula deve esse disposta cintrali nantu à una parte di l'area di u dispusitivu, è a piattaforma operativa necessaria o a piattaforma di mantenimentu deve esse stallata.
2.2 Valvule chì necessitanu operazione frequente, mantenimentu è rimpiazzamentu deve esse situate in una zona facilmente accessibile à a terra, piattaforma o scala.E valvole pneumatiche è elettriche sò ancu disposte in lochi facilmente accessibili.
2.3 Valve chì ùn anu micca bisognu à esse operatu spessu (solu per l'apertura è l'arrestu) deve ancu esse posti in un locu induve e scale temporali ponu esse erette si ùn ponu esse operatu nantu à a terra.
2.4 U centru di u volante di a valvula deve esse 750 ~ 1500mm da a superficia operativa, è l'altezza più adatta hè 1200mm.L'altezza di stallazione di a valvula chì ùn hà micca bisognu di operazione frequente pò ghjunghje à 1500 ~ 1800mm.Quandu l'altura di l'installazione ùn pò esse ridutta è u funziunamentu frequente hè necessariu, a piattaforma operativa o u tread deve esse stabilitu in u disignu.E valvole nantu à i tubi è l'equipaggiu cù i media periculosi ùn deve micca esse stallati in l'altitudine di a testa umana.
2.5 Quandu u centru di u volante di a valvula hè più di 1800mm da l'altezza di a superficia di u funziunamentu, hè apprupriatu per stabilisce l'operazione di sprocket.A catena di u sprocket deve esse à circa 800 mm da a terra, è u ganciu di a catena deve esse stallatu per appiccà l'estremità più bassa di a catena nantu à u muru o postu vicinu, per ùn affettà u passaghju.
2.6 Per a valvula installata in a trinchera, quandu a trinchera hè aperta è pò esse operata, u volante di a valvula ùn deve esse più bassu di 300mm sottu à a trinchera.S'ellu hè più bassu di 300 mm, a leva di estensione di a vàlvula deve esse stallata in modu chì u volante hè menu di 100 mm sottu à a trinchera.
2.7 Quandu a valvula installata in u groove di pipa deve esse operata nantu à a terra, o a valvula installata sottu à u pianu superiore (piattaforma), a barra di estensione di a valvula pò esse stallata per estenderà à u pianu di a fossa, u pianu è a piattaforma per operare. è elongation rod hand wheel distanza superficia upirativu 1200mm hè apprupriatu.Valvule cù diametri nominali di DN40 o menu è cunnessi filettati ùn deve esse operatu cù sprockets o steli extender per evità danni à a valvula.In generale, e valvule deve esse operatu cù u più pocu sprocket o estensione di barra pussibule.
2.8 A distanza trà a rota di a manu di a valvula disposta intornu à a piattaforma è a riva di a piattaforma ùn deve esse più grande di 450 mm.Quandu u gambo di a valvula è u volante ghjunghjenu à a cima di a piattaforma è l'altezza hè menu di 2000 mm, ùn deve micca affettà u funziunamentu è u passaghju di l'operatore, per ùn causà danni persunali.

installazione di valvula 2

3. Grandi esigenze di stallazione valve

3.1 U funziunamentu di grande valves deve aduprà u meccanismi di trasmissione gear, è a pusizioni spaziale necessaria da u mecanismu di trasmissione deve esse cunsideratu quandu si mette.
3.2 U supportu deve esse stallatu nantu à un latu o i dui lati di a vàlvula per e grande valve.U supportu ùn deve esse situatu nantu à a pipa corta chì deve esse sguassata durante u mantenimentu, è u sustegnu di u pipeline ùn deve esse micca affettatu quandu sguassate a valvula.In generale, a distanza trà u supportu è a flange di a valvula deve esse più grande di 300 mm.
3.3 A pusizione di stallazione di e grande valve deve avè un situ per l'usu di grue, o cunsiderà a stallazione di davit è u fasciu appiccicatu.
4. Requisiti per i valvuli nantu à i tubi horizontali

4.1 Eccettu per i requisiti spiciali di u prucessu, a manu di a valvula installata nantu à u pipeline horizontale generale ùn deve esse micca in discendenza, in particulare a valvula nantu à a pipeline media periculosa hè strettamente pruibita.L'orientazione di u volante di a vàlvula hè determinata in l'ordine seguente: Verticale in su; 和orizontale; Verticale ascendante inclinazione sinistra è destra di 45 °; Verticale in basso inclinazione sinistra è destra di 45 °; micca verticale in giù.
4.2 Valvula di vàlvula chì hè montata horizontalmente, quandu a vàlvula hè aperta, u gambo di a vàlvula ùn deve micca affettà u passaghju, soprattuttu quandu a vàlvula si trova in a testa o in u ghjinochju di l'operatore.

installazione di valvula 3

5. Altre esigenze per a stallazione di valvula

5.1 A linea cintrali di valvule nantu à i tubi paralleli deve esse u più pulito pussibule.Quandu a valvula hè disposta vicinu à l'altru, a distanza chjara trà i volanti ùn deve esse menu di 100 mm;E valvole ponu ancu esse sfasciate per riduce u spaziu di i tubi.
5.2 A vàlvula chì deve esse cunnessa à a bocca di l'equipaggiu in u prucessu deve esse direttamente cunnessa à a bocca di l'equipaggiu quandu u diametru nominale, a pressione nominale è u tippu di superficia di sigillatura sò listessi o cumpatibili cù u flange di l'equipaggiu.Quandu a vàlvula hè una flange concave, hè necessariu dumandà à l'equipaggiu prufessiunale per cunfigurà a flange convex à a bocca currispondente.
5.3 A menu chì u prucessu ùn hà esigenze spiciali, i vàlvule nantu à i tubi di fondu di torri, reattori, navi verticali è altre equipaggiu ùn deve esse disposti in a falda.
5.4 Quandu u tubu di ramu hè struitu da u tubu principale, a valvula cut-off deve esse situata nantu à a seccione horizontale di u tubu di ramu vicinu à a radica di u tubu principale, per chì u fluidu pò esse drenatu à i dui lati di a valvula.
5.5 A valvola di cut-off di u tubu di u ramu nantu à a galleria di pipa ùn hè micca spessu operata (solu per stopping and maintenance).Se ùn ci hè micca una scala permanente, u spaziu deve esse riservatu per l'usu di scala temporale.
5.6 Quandu a vàlvula d'alta pressione hè aperta, a putenza di partenza hè grande, è u supportu deve esse stallatu per sustene a valvula è riduce u stress di partenza.L'altezza di stallazione deve esse 500 ~ 1200 mm.
5.7 A valvula di l'acqua di u focu è a valvula di u vapuri di u focu in l'area di u cunfini di u dispusitivu deve esse distribuitu in una zona sicura chì l'operatore hè faciule d'accede in casu d'accidentu.
5.8 U gruppu di valvula di u pipa di distribuzione di vapore extinguishing di u fornu di riscaldamentu deve esse faciule d'opere, è a distanza trà u tubu di distribuzione è u corpu di u furnace ùn deve esse menu di 7,5 m.
5.9 Quandu si stallanu una valvula cù cunnessione filettata nantu à a pipa, un joint live deve esse stallatu vicinu à a valvula per u disassembly.
5.10 U clamp valve ovalvola a farfallaÙn deve esse direttamente cunnessu cù e flange di altre valvole è raccordi, è un tubu cortu cù flange à i dui estremità deve esse aghjuntu à u mità.
5.11 A vàlvula ùn deve micca suppurtà una carica esterna, per ùn dannà a valvula per un stress eccessivu.


Tempu di Postu: Feb-02-2023