Cumu mantene a valvula?

Cumu mantene a valvula?

E valvole, cum'è altri prudutti meccanichi, anu ancu bisognu di mantenimentu.Se stu travagliu hè fattu bè, pò allargà a vita di serviziu di a valvula.U seguitu introduverà u mantenimentu di a valvula.

1. Valve Storage è mantenimentu

U scopu di l'almacenamiento è u mantenimentu ùn hè micca di dannà a valvula in u almacenamentu o di riduce a qualità.In fatti, u almacenamentu improperu hè unu di i mutivi impurtanti per i danni di a valvula.
L'almacenamiento di Valve, deve esse in bonu ordine, petite valve nantu à u scaffale, e grande valve ponu esse disposti bè nantu à a terra di u magazzinu, micca disorderly pila, ùn lasciate micca chì a superficia di cunnessione flange cuntatta a terra.Questu hè micca solu per ragioni estetiche, ma principalmente per prutege a valvula da a rottura.
A causa di l'immagazzinamentu improper è a manipulazione, a rota di a manu rotta, u gambo di a valvola storta, a rota di a manu è u gambo di a valvola fissa a perdita di nut, etc., deve esse evitata sti perdite inutili.
Per e valvole chì ùn sò micca aduprate in u cortu termini, i fillers d'amianto deve esse sguassati per evità a corrosione elettrochimica è dannu à u troncu di a valvula.
I valvuli chì sò appena entrati in u magazzinu deve esse inspeccionati.Per esempiu, l'acqua di pioggia o a terra chì entra durante u trasportu deve esse pulita è almacenata.
L'entrata è l'output di a vàlvula deve esse sigillata cù carta di cera o foglia di plastica per impedisce a terra di entre.
A superficia di trasfurmazioni di a valvula chì pò rust in l'atmosfera deve esse rivestita cù oliu antirugginu per prutege.
I valvuli posti all'apertu, deve esse coperto cù elementi antipioggia è antipolvere, cum'è linoleum o tarpaulin.U magazzinu induve i vàlvule sò guardati deve esse guardatu puliti è secchi.
图片1

2. U funziunamentu di a valvula è u mantenimentu

U scopu di u funziunamentu è u mantenimentu hè di allargà a vita di a valvula è di assicurà l'apertura è a chjusa affidabili.
Thread valve filu, à spessu cù l 'attrito nut stem valve, à esse rivestitu cù un pocu oliu seccu giallu, disulfuru di molibdenu o grafite, lubrication.
Per a vàlvula chì ùn hè micca spessu aperta è chjusa, hè ancu necessariu di rotà regularmente u volante è aghjunghje lubricante à u filu di stem per impediscenu di muzzicà.
Per i vàlvuli esterni, una manica protettiva deve esse aghjunta à u troncu di a valvula per prevene a pioggia, a neve è a ruggine di polvera.
Se a vàlvula hè meccanicamente standby, hè necessariu aghjunghje l'oliu lubrificante à a scatula di trasmissione à tempu.
Mantene a valvula pulita spessu.
Verificate regularmente è mantene l'integrità di l'altri parti di a valvula.Se u nut fissu di u volante hè cascatu, deve esse accumpagnatu, altrimente macinarà i quattru lati di a parti suprana di a valvola, perde gradualmente a fiducia di u currispundenza, è ancu falla per inizià.
Ùn s'appoghjanu micca nantu à a vàlvula per sustene l'altri ughjetti pisanti, ùn stà micca nantu à a vàlvula.
U gambu di a valvula, in particulare a parti di filu, deve esse sguassatu friquintimenti, è u lubricante chì hè stata chjappata da u polu deve esse rimpiazzatu cù un novu, perchè u polu cuntene debris duru, chì hè faciule d'utilizà u filu è a superficia di u filu. stem valve, affettendu a vita di serviziu.
图片2

3. Mantenimentu di packing valve

L'imballu hè un sigillo chjave chì hè direttamente in relazione à se a perdita si verifica quandu a valvula hè aperta è chjusa, se u fallimentu di l'imballu, risultatu in fuga, a valvula hè uguale à u fallimentu, in particulare a valvola di u pipeline di urea, perchè a so temperatura hè relativamente alta, a corrosione hè relativamente alta, l'imballu hè faciule d'invechje.U rinfurzà u mantenimentu pò allargà a vita di l'imballu.
Quandu a valvula abbanduneghja a fabbrica, per assicurà l'elasticità di l'imballu, hè generalmente sottumessu à una prova di pressione statica senza fuga.Dopu chì a valvula hè caricata in u pipeline, per via di a temperatura è di altri fattori, pò esse infiltrazione, allora hè necessariu strincà a noce in i dui lati di a glàndula di imballaggio in u tempu, finu à chì ùn hè micca filtratu, è dopu. u seepage di novu, ùn stringhje micca una volta, per evità a perdita di elasticità di l'imballu è a perdita di prestazioni di sigillatura.
Certi packing valve hè furnutu cù pasta di lubricazione di disulfuru di molibdenu, quandu s'utilice per uni pochi di mesi, deve esse puntuale per aghjunghje u grassu di lubricazione currispundenti, quandu si trova chì u filler deve esse aghjuntu, deve esse puntuale cresce l'imballaggio currispundenti, per assicurà. a so prestazione di sigillatura.
图片3

4. Mantenimentu di e parti di trasmissione di valve

Valve in u prucessu di cambià, l 'oliu lubricating uriginale vi cuntinuà à perde, accumpagnatu da u rolu di temperatura, currusioni è altri fattori, vi dinù fà l 'oliu lubricating constantemente in u seccu.Dunque, i parti di trasmissioni di a valvula deve esse verificatu regularmente, truvò chì a mancanza d'oliu deve esse riempita in u tempu, in modu di prevene a mancanza di lubricant è cresce l'usura, risultatu in trasmissioni inflexible è altri fallimenti.
图片4
U mantenimentu di a valvula deve esse trattatu cù una attitudine scientifica, per fà u travagliu di mantenimentu di a valvula per ottene i risultati desiderati è i scopi di l'applicazione.Per fà u funziunamentu normale di a produzzione, riduce u parcheghju è aumentà i benefici ecunomichi, in a valvula, duvemu fà questi trè punti:
A basa hè a selezzione curretta di valvule.
L'usu propiu di a valvula hè a chjave.
A mantenimentu currettu hè a guaranzia.


Tempu di Postu: Mar-03-2023